problem z uruchamianiem winXp (hal.dll i boot.cfg)

Autor: Paweł I. <cuif(małpa)_at_(wytnij>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 09:38:36 MET DST

Witam serdecznie
mam dość skomplikowany problem, zacznę od początku
zakupiłem nowy dysk (SATA), przenioslem partycje i system ze starego HDD
(PATA) na nowy za pomocą Acronis migate easy; odłączyłem stary dysk,
wszystko działa, tylko przy starcie pojawiają się do wyboru 2 systemy
(mimo że stary dysk jest odłączony); "nowy" system działa ok, tylko
ładuję się wolno, ale generalnie jest ok. Chcąc zlikwidować drugi winXp
prz ładowaniu, edytuje boot.ini (system->zaawansowane->uruchamianie i
odzyskiwanie), tu chyba popełniłem błąd, wkleiłem gotowy wpis z netu,
gdzie ścieszka do sysytmu jest c:\windows a nie c:\winnt. Po ponownym
uruchomieniu systemu, jest napisane że nie ma lub jest uszkodzony pilk
hal.dll.
Co najdziwniejsze po podłaczeniu starego dysku (1-wszeństwo logowania) z
starym systemem, znowy mogę wybrać 2 systemy, i mogę zalogować sie do
systemu na nowym dysku, jak i na starym, i wszysko działa poprawnie.
Gdy właczam konsole odzyskiwania systemu, bootcfg /rebuild, widzi system
[1]c:\winnt, pozniej - T, 1, /fastdetect, i wyskakuje bad o niemozności
dodania wpisu. Dodam że "wyszukowanie plików" nie może znaleść pliku
boot.ini (z opcją wyszukiwania plików ukrytych i systemowych), ani na
nowym ani na starym dysku.
Co moge zrobić??

--
Pozdrawiam