Re: Dwa Windowsy XP

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 15:46:07 MET DST

*Piotr Pitucha* pisze:

> Witam
> Instalowałem powtórnie Windows XP po totalnym padzie systemu, teraz przy
> bootowaniu są dwa Windowsy, jeden nowy i ten drugi uszkodzony, jak się
> pozbyć tego drugiego ?
> Z góry dziękuję

Usuń wpis wskazujący na zbędną instalację systemu z pliku boot.ini, z
sekcji [Operating systems]
Aby uniknąć nieporozumienia, wcześniej zmień ich nazwy opisowe (to w
cudzysłowach) żebyś wiedział który system usuwasz.
Potem możesz usunąć folder tego niepotrzebnego Windowsa, w razie potrzeby
przejmując go na własność i zmieniając uprawnienia.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]