Problem z ustawieniem głośności.

Autor: GeeRbiL <geerbil_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 12:54:22 MET DST

Witam
Po zainstalowaniu no nowo Windowsa, nie mogę ustawiać wskażnika poziomu
głośności dla każdej pary głośników. Aktualnie głośniki tylne za cicho grają
chciałbym żeby grały głośniej. Teraz w windowsowych ustawieniach głośności
jest jedna belka do wszystkich głośników, a pozostałe front, side,
subwoofer,
center są jakby nie widoczne bez możliwości ustawiania.

Próbowałem już zmieniać sterowniki na nowsze, zmieniać kabelki w portach i
nic.W panel sterowania-->Dźwięk i urz.audio--> także próbowałem.

 Głośniki mam Creative 5.1 sterowniki Realtek 97 i system XP

Będę wdzięczny za pomoc
pozdrawiam