Obudowa dysku - problem z USB

Autor: wik <wigiWYTNIJ_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 01:24:00 MET DST

Mam od paru dni obudowę dysku TECHTOP Y-3350US i dysk Maxtor SATA 500 GB.
Niestety wystepuje poważny problem z komunikacją przez USB - dysk po chwili
wiesza się, tak jest za każdym uruchomieniem. Przez około minutę po
uruchomieniu dysk jest widziany przez system (a czasami nie), można go
przeglądać lub nawet na nim zapisać, ale po chwili koniec - zwis.
Podłączyłem ten dysk w obudowie przez USB do kompa kolegi i to samo :(
Mam płytę Abit AF7-S v.2.

Może ktoś pomoże rozwiązać ten problem?

Pozdrawiam
wik

PS
Dysk oczywiście nie dało się sformatować przez USB, więc sformatowąłem go
podłączając przez SATA bezpośrednio do płyty, więc przez SATA problemu nie
ma.