Re: jak programowo zablokować wysuwanie szuflady CD drucikiem?

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 15:00:33 MET DST

a) dziecko raz tak włożyło płytkę, że tylko na siłę dało się otworzyć ;-)
b) gdy bateria w laptopie padniei jestes bez zasilacza;
c) zdarzyło mi się po overburnigu - całkowita odmowa współpracy przez napęd, nawet po restarcie systemu; drucik i hokus
pokus.
JaC

-----

> Z 10 lat jak używam różnych napędów optycznych ani razu nie używałem tej techniki wyciągania płyty - jak córa się nią
zainteresuje to zakleję ją poxipolem