Re: jak programowo zablokować wysuwanie szuflady CD przyciskiem?

Autor: Leming <wojo_b_NO_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 09:16:41 MET DST

fijak pisze:
> Leming ośmielił się napisać:

> rozwiaznie tez - szukaj w archiwum grupy!

No wiesz, nie uważam, żebym tym pytaniem odkrywał Amerykę i rozwiązanie
zapewne gdzie jest - sęk w tym że nie mogę go namierzyć :-/ Dlatego
piszę na grupę.
Możesz powiedzieć - słabo szukałeś. Może i słabo, w każdym razie
starałem się i nie znalazłem ;-/ Google, choć moim przyjacielem, tym
razem nie pomogło...
Jeżeli nie chcesz dać mi rozwiązania na przysłowiowej tacy (co w sumie
rozumiem), podpowiedz przynajmniej jak szukać :-)