Re: Jak zmapowac dysk i pamietac haslo ?

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 08:30:43 MET DST

Fantom ośmielił się napisać:

no ale "normalnie" wchodzac na zasob w xp jesli jest user pytany o haslo
to jest mozliwosc zapisania - nie wiem gdzie zapisuje, ale wystarczy
odnalezc odpowiednie klucze w rejestrze za pomoca regmona, bo rozumiem
ze chodzi ci o odnalezenie gdzie to jest i jakiegos rodzaju
autoamtyzacje na x userow.

> No tak robilem na W2K kiedys. Ma kilka to wad. Po pierwsze haslo widoczne w
> rejestrze.

jak w rejestrze ja mowie o bacie, tzn o pliku, to racja, haslo musi byc
zapisane, w regsach nie ma tego az tak na wierzchu i zapewne
zaszyfrowanie...

Po drugie jak czasami sie rozlaczylo to tzreba reset walnac aby
> przywrocici polaczenie :(

wystarczy wejsc do autostartu i kliknac bata