Re: USB - usuwanie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 15:19:20 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> A ta drukarka nie ma jakiegoś czytnika kart na przykład?
> Jak zgłasza się w oknie usuwania (jaka jest lista urządzeń
> możliwych do usunięcia, gdy tylko ona jest podłączona do
> USB)?

Zrobiłem tak.
Po podłączeniu drukarki w menadżerze urządzeń pojawił sie sterownik
Kontrolery uniwersalnej.../HP PSC 1400 series (DOT4USB),
wyłączyłem je (nie usuwałem na razie), wyłączyłem drukarkę i ponownie
włączyłem, nie pojawiła sie ikonka w tray'u. Drukarka drukuje, komunikacja w
obie strony jest (sprawdzone na szacunkowym poziomie tszu).

Po włączeniu drukarki pojawiły sie dodatkowo w Kontrolery uniwersalnej...:
Uniwersalna drukarka USB
Urządzenie kompozytowe USB

Chyba na razie odpuszczę, nie przeszkadza to zbytnio (jedynie trochę dziwi) :)

--
Artur