Re: Syslog dla Windows

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 18:58:06 MET DST

** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote:

> Proszę bardzo : www.kiwisyslog.com (to serwer a o to w pierwszym zdaniu
> pytałeś :) )

Pytałem o to o co dokładnie pytałem. Syslog działa tak, że jest jednocześnie
serwerem i klientem. Serwerem jest dla aplikacji, które do niego piszą (w tym
przypadku event log).

Kiwi może jest OK, ale nie o to pisałem. Docelowym serwerem dla logów będzie
syslog-ng ze składowaniem na MySQL. Wyjdzie nieco taniej niż do tak prozaicznej
rzeczy stawiać Windows.

> A jeśli chcesz wrzucać eventy z Windows do uniksa to może coś małego w perlu
> albo dumpel.exe

Eee... Nie. To ma być na bieżąco wrzucane na zdalny serwer logów.