Re: IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Norman <nomad_at_xxx.xxvp.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 14:41:45 MET DST

> A pobierz tu:
> http://mvp.pl/piotrp/Flash_Player.zip

To też nic nie pomogło bo wydaje mi się, że znalazłem winowajcę i jest on
gdzie indziej. Instalowałem każdą łatkę po kolei i sprawdzałem efekt tego po
restarcie kompa - wszystko działa bez zarzutu. Nie zainstalowałem tylko
GData Internet Security 2007 - i jestem pewien, że to on namieszał. Mam go
na jednym kompie i jest ok, jednak tu coś posypało się. Czekam na Norton
Int. Security i jego zainstaluje, wtedy zobaczymy efekty. Dziękuję wszystkim
za pomoc.

Pozdr.
J.