Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 02:47:33 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:fbva72$as6$1@news.onet.pl...

> Ograniczenia te powodują, że do dwukompowej sieci w domu to kupa a nie się
> nadają.

E tam, przy dwukompowej to byś musiał na głowie stanąć, żeby to odczuć,
np. uruchomić z 5 wirtualnych maszyn i się podłączać jednocześnie.
Ja tam twierdzę, że "HE nie jest taki zły na jakiego wygląda", nawet
w firmie, w domenie, da się od biedy używać. W pełni to on domenowy
nie będzie, ale logować się potrafi, skrypt logowania z serwera można
mu w autostarcie zadysponować i da się żyć.
Jeden taki robił za lokalny 'serwer' druku, miał na głowie 2 plotery,
kamerkę, skaner i jeszcze mimochodem robił za lokalny serwer news.
Dopiero jak się lud przyzwyczaił do druku zdalnego, to mu już nie
starczało dozwolonych połączeń (pomimo skrócenia czasu odczepiania)
i 1 ploter poszedł prosto w sieć. Ale reszta chodzi.
I tak sobie myślę, że jakby w tej samej roli stał XP Prof, to taki
sam problem z połączeniami by wystąpił, tylko, że trochę później.