Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 21:13:28 MET DST

** Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> Nie chce mi się treaz szukac, bo w końcu to nie moja działalnośc i
> odpowiedzialność, ale nie wymyslam.

No jest dokładnie tak jak napisałem - nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz,
nie potrafisz tego poprzeć, nie wiesz samemu dokładnie, ale się uparłeś. Bo
tak.

> Poznadto chyba już samo słowo Home w nazwie produktu daje do zrozumienia
> (podobnie jak Prof) do czego słuzy. Jesli nie wierzysz zadzwoń do MS. S.

A możesz przytoczyć zapis licencyjny na który się powołujesz? To pytanie
retoryczne bo oczywiście nie możesz bo tam takiego nie ma. Albo pewnie Ci się
nie chce.

Przestań pitolić i wprowadzać ludzi w błąd.