SBS2003: Dołączanie do domeny

Autor: Wrak Tristana <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 17:42:49 MET DST

Witam,

 piszę w temacie mieszanym LINUX+Windows, ale wszystko wskazuje na to, że
windows winien, więc szukam rozwiazania tutaj...

 Mam pracownię z SBS2003 i do niej dołączane komputery z Kubuntu GNU/Linux.
Przez rok działało, ale se wymyśliłem reinstalację systemów... I teraz nie
da się dołączyć Kubuntów do domeny.

 Magia się dzieje. Komputery nie chcą się dołączyć do domeny.... Jak kilka
razy popróbować, to się dołącza... Ale reset i znów nie widzi. Albo widzi
10 kont z 1000.

 A kiedyś mi to działało.

 Myślałem, że wina nowego kubuntu, ale zainstalowałem na jednym kompie MDK i
nadal to samo -- nawet pobranie SIDa się nie udaje.

Kod:
  net rpc getsid;
 Unable to find a suitable server

 więc stawiam, że coś się musiało zaktualizować/zmienić na serwerze SBS....

 Spotkaliście się z czymś takim?

--
Wrak Tristana
napisz tu: o-katow@zdz.katowice.pl info@bkd.pl serwison@op.pl