Re: wlnotify.dll długo sie wykonuje

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 08:20:10 MET DST

Dnia 9/4/2007 2:05 PM, Użytkownik Sławomir Stępniak napisał:

> to niekoniecznie wga - czyli sprawdzanie legalności,
> raczej bibliteka obsługująca logowanie.
> http://www.processlibrary.com/directory/files/wlnotify/
>
> A dlaczego ma zator? Trudno zgadnąć, ale pytania naprowadzające:
> Komputer jest podłączony do domeny?

Nie.

> Ma Wifi, które jakoś sporadycznie, acz nieskutecznie próbuje się łączyć?

Ma, ale wyłączone.

> Jaki antywirus (albo inne pozasystemowe oprogramowanie obronne)?

NAV, NOD32.

> Tego
> rodzaju programy muszą się aplikować przed zalogowaniem. To by akurat
> było najprawdopodobniejsze.
> Coś w harmonogramie odpalane przed (bez) zalogowaniem usera?

Nie.

> Generalnie szukaj czegoś co jest odpalane w trybie usługi, czyli
> przed zalogowaniem użytkownika.
>
> A niezależnie (choć w ramach) od powyższego dochodzenia, istnieje potrzeba
> sprawdzenia systemu antyszkodnikowo, bo to też niewykluczone.

To już mam za sobą i niestety nic nie wykazało.

W sumie to sam już nie wiem.

Zainstaluje bootvis i pogrzebie dalej ;/

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \