Re: Jak czesciej synchronizowac czas w XP ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 18:35:28 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:9kjinygtjh3k$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Że tak się zapytam: po ki ch... znaczy się po co aż co godzinę? Jeśli
> na
> prawdę jest taka potrzeba to może lepiej w nową bateryjkę
> zainwestować,
> co? :D

A to w tym celu, że z rzadka bywa, że niektóre programy przyczyniają się
do przeskoku zegara. Sęk w tym, że nie wiadomo które, że orientuję się
po czasie, a czas ten często bywa potrzebny jak najdokładniejszy.
Możliwe, że już się to nie dzieje, aale wolę nie spóźnić się np. na
oczekiwany film w TV :). Nie lubię też, gdy zegar ma nadmierną odchyłkę.
Bateryjka jest sprawna i sam zegar w BIOSie czasu nie gubi.
Po prostu - wolę mieć w miarę pewność, ze czas pokazywany w prawym
dolnym rogu w miarę odpowiada prawdzie.

--
LH
Alitalia wyłudza: