Re: Podział partycji ntfs

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 13:31:54 MET DST

In news:fbje5a$c0d$1@inews.gazeta.pl , *fields1@WYTNIJ.gazeta.pl* wrote:
> Jesteś pewny, że taką akcję można wykonać spod działającego systemu
> operacyjnego ? Właśnie w tym miejscu o którym piszesz szperałem ale tego o
> czym piszesz nie znalazłem. Mam co prawda Vistę a nie XP ale to chyba nie robi
> większej różnicy.

Kto ją tam wie ;), na ale tym bardziej, skoro mówiłeś o XP, w omawianym
zarządzaniu dyskami spróbuj:
Akcja, Wszystkie zadania, (po zaznaczeniu danej partycji - to Twoje E:)
albo prawoklikiem na niej. I powinna się znaleźć opcja usuń partycję.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)