2003 - kilka pytań o uprawnienia

Autor: Catalyst <c3at5aly1s2t_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 13:37:16 MET DST

Cześć - popadłem w lekką konsternację z uprawnieniami (ostatnio
konfigurowałem userów domenowych na NT 4.0):

Aplet administracyjny: Local computer policy.

Tam sobie wyszukuję np. właściwość NO RUN (żeby w "start" nie było pola
URUCHOM (RUN)) - zmieniam go (można też w rejestrze z palucha zmienić), no
ale dobra: gdzie tam przypisanie tego do usera/grupy? Jak zmienie to user
administrator też nie ma "URUCHOM" :))
Jak w rejestrze zrobię NORUN=1 dla LOCAL_MACHINE i administratowi wejde w
CURRENT_USER i zmienie NORUN=0 też nie pomaga - dalej nie ma URUCHOM..

Pewnie pytanie kretyńskie ale nie czuję jeszcze filozofii zarządzania 2003
:) Przeorałem google i wszędzie znajduję receptę na wyłączenie tego URUCHOM
ale nie na przypisanie tego do grup (ze np. uzytkownicy producyjni NORUN=1 a
userzy zaawansowani NORUN=0)
To samo tyczy się np. NODRIIVES - jak ukryje napędy to nie widzi ich też
admin. HELP :)

Pozdr
CAT