Re: Realtek ALC883 & Microsoft Bus Server

Autor: Piotr Śniegocki <sniegol_at_no.spam.makigai.org>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 00:09:49 MET DST

ggs <ggs_@_konto.pl> wrote:
> Probowales KB901105
#v+
Setup has detected that the Service Pack version of this system
is newer than the update you are applying.

There is no need to install this update.
#v-

Tak jak wspomniałem. Większość fix'ów jest dla SP1, ja mam SP2.

> oraz wlaczenie full akceleracji w zakladce Sound w dxdiag?
Jak mam włączyć, skoro nie mogę sterowników do karty dźwiękowej zainstalowac?

> Jest Microsoft UAA BUS Driver w System Devices w menedzerze urzadzen ?
Jest ,,Generic Bus''

> Usun ten PCI device i odswiez , moze cos znajdzie.
Znajdzie jeszcze raz PCI device, będzie chciało sterowniki, a żadnych nie
akceptuje. Przy próbie dodania sterowników, poprzez ,,Update Driver'' z
menedżera urządzeń i podanie ścieżki do sterowników na płycie dostarczonej
z laptopem, również do niczego nie prowadzi. Windows zwyczajnie ich nie
akceptuje.

supersede:

Dorzucam dwa screenshot'y:
http://sniegol.makigai.org/devicemanager.PNG
http://sniegol.makigai.org/devicemanager2.PNG

--
"People say that life is the thing, but I prefer reading."
 - Logan Pearsall Smith