Re: Sieci bezprzewodowe

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 20:29:02 MET DST

dipl.wyrzucto@gazeta.lp Odpowiedz na news:46D82C23.6853E5E@gazeta.lp:

> powodów pewnie może być wiele, ale z własnego doświadczenia
> z pracą z wifi, to przychodzą mi dwa:
> - filtrowanie w routerze po macadresach, wówczas windows próbuje
> się łączyć, próbuje, próbuje, po jakimś czasie krzyczy, że nie
> udało mu się podłączyć,

Nie, router ignoruje MACi.

> - źle przepisany klucz, objawy zdaje się podobne jak powyżej.
> aczkolwiek są to banalne powody, pewnie już to sprawdziłeś,
> a jeżeli nie to zacznij od tego.

Nie dochodzi do momentu pytania o klucz... A jak można ręcznie zmienić ten
klucz? W którym miejscu to się wpisuje?
Właściwości połączenia/Sieci bezprzewodowe/Użyj systemu windows do
konfiguracji.../Sieci preferowane/Dodaj ?
I tu wpisuje nazwe mojej sieci(SSID)
I tu można wpisać klucz. Ale jak wpisuje mój klucz to mi pisze że hasło ma
być 40butowe lub 104. Można wprowadzić 5 lub 13 znaków. No i ja tak wpisuje,
8 znakowe hasło, a te bydle go nie chce przyjąć.
Dodam, że na komputrze obok, też mam dlinka, ale na USB. I tam się wszystko
dobrze skonfigurowało.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski