Re: Win XP i partycja dodatkowa

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 19:16:10 MET DST

In news:fb9gj8$t3e$1@news.onet.pl , *Norbert* wrote:
> Witam
> Po kie licho XP podczas instalacji robi dodatkowa, ukryta partycje na dysku
> o rozmiarze okolo 8MB? Czy mozna ja usunac czy jest do czegos uzywana?

Ściślej, nie robi partycji, a zostawia niespartycjonowany obszar, potrzebny
przy ewentualnej konwersji na dysk dynamiczny.
I to tylko wtedy, gdy zakłada się przy instalacji 1 partycję na cały dysk.
http://support.microsoft.com/kb/293281/en-us

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)