Re: Nietypowy problem z BSoD :)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 11:32:12 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:ofajmjg61hrc$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
> Jeżeli te karty działają w trybie SLI (lub podobnym) to ok. Ale jeśli
> każda
> działa osobno to czy nie lepiej podłączyć obydwa monitory pod jedną z
> nich
> a drugą sprzedać na allegro?

Sęk w tym, że to starsze karty, jedna, to kartka z chipsetu płyty
(P5VDC-MX), druga, to Voodoo3. Na obu po 16 MB, płytowa ma ustawione,
Voodoo3 (karta na slot PCI) zafiksowane.
Tak nie narzekam, overlay na obu chodzi dobrze...
Dostawiana karta stery ma instalowane przy zakładaniu Windows, płytowa
musi mieć je dograne po instalacji. Wolałbym z płytowej startować, ale
wtedy BSOD bezlitośnie... Musiałem odwrócić... a to także komplikuje
sprawy z rozdzielczością... Cóż, wybór mniejszego zła. A i tak mi dwa
monitory to czasem mało, choć i na jednym daję sobie radę.
Na nowe karty nie stać mnie teraz, ale myślę o tym. Jakoś przecierpię,
zwłaszcza, że problem nie jest jakiś szczególnie upierdliwy.

--
LH
Alitalia wyłudza: