Re: Nietypowy problem z BSoD :)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 03:27:52 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:s6fgrwl4h92$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
>A nie dało by się tego, lub nawet czegoś więcej, odczytać debugując
>plik
> małego zrzutu pamięci? Mnie pomógł...
>
> http://cybertrash.pl/Tata/Niebieski%20ekran%20_BSOD_.html
> Na dole strony, sekcja: Debugger Windows. Lekarstwo Na Blue Screen I
> Resety.

Dzieki za info, ale nie całkiem o to chodzi. Ja sobie zrzuta zdejmę i
odpluskwię. Mnie konkretnie chodzi o sytuację wyświetlenia BSoD-a, aby
całość komunikatu dała się zapędzić na ekran. Jakby było czcionką z NT4,
czy nawet W2k, to chyba by weszło... a tu kobyła jak dla ślepego...
Tylko o to mi chodzi. Bo jak nadmieniałem, i tak kompletna reinstalka
wszystkiego.
Co do numerów błędów... Nawet M$ nie chce zeznać tego, czego potrzebuję,
kojarząc jednak pewne fakty, podobieństwa, powiązania w tekstach,
skojarzyłem, że to może być problem z tym, że używam 2 kart graficznych
i tyluż monitorów. Dla błędu 8E znalazłem opis
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED, a dla F4 nie znalazłem kompletnie
nic. Jedynie powiązanie z sytuacjami, w których ten błąd może wystąpić,
co powiązałem z tym co działo się, co się dzieje, jaki sprzęt. Zna ktoś
może OPIS błędu F4?
W mniejszym stopniu wyszło też to, ze to z powodu posiadania procesora z
HyperThreadingiem. Ale korzyści przeważają niedogodności.

Snując domysły wymyśliłem też, że o tym, iż to kłopoty z grafiką
świadczyć może niejednakowa rozdzielczość na dołączonych monitorach, a
także to, że... odpalany Ubuntu, oraz Suse, nie były w stanie
zainicjować żadnej z kart graficznych. Jedynie Knoppix inicjował kartę
główną, dodatkową pozostawiając milczącą. Spróbuję zamienić główną z
dodatkową, może XP sie nie zbuntuje? (W2k buntował sie natychmiast
BSODując).

--
LH
Alitalia wyłudza: