XP Pro - jak przeniesc pulpit?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 10:47:10 MET DST

Witam,

Dysk w układzie: mała partycja systemowa 8GB (tylko na windows i rzeczy
które nie potrafią się zapisać gdzie indziej niż c:\documents and settings)
oraz partycja D: - cała reszta dysku. Programy instaluje się na D:\Programy,
katalogi "Moje dokumenty" udało się przenieść... ale niestety pozostaje
pulpit. I tu już nie wiem co zrobić...

Czy jest jakaś prosta metoda by zmusić Windows do uznania, że Pulpit nie
jest w C:\Documents and Settings\NazwaUżytkownika\Pulpit, tylko np.
D:\Pulpity\NazwaUżytkownika?

A może - sytuacja idealna - dałoby się zupełnie przenieść "Documents and
Settings" na dysk D? To by mi pasowało, bo np. helpy Microsoftu potrafią się
ładować bez pytania do D&S dla "All Users"...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"