Nietypowy problem z BSoD :)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 03:58:43 MET DST

6!
Czytaliście pewnie już mój post związany z kłopotami z komputerem.
Po awarii nadal co jakiś czas wyskakują mi BSoDy, na przemian 8E i F4
(tego drugiego nie udało mi się znaleźć - Google i pomoc M$ uparcie
mataczy - jak dokładnie go opisać... Znacie może jego dokładny opis, tj.
treść?). Czasem FVDRV.SYS, wczoraj też dysk zrobił dość wyraźnie
słyszalny KLIK, po paru sekundach wyskoczył ATAPI.SYS.
OK, nie o to chodzi, zresztą pamięć sprawdzona, zdrowa, napięcia
mieszczą się w 5% tolerancji, złącza sprawne, itd.
Kładę to na karb uszkodzeń, jakie dokonały się za sprawą niesprawnego
modułu RAM, system będzie kłądziony zupełnie od nowa, może nawet
Linux?... też nie w tym rzecz.

Chodzi mi o to, że treść BSoDa nie mieści sie na ekranie... Jest mi ona
w zasadzie zbędna, gdyż interesi mnie tylko treść, numer, adres, oraz
sterownik, reszta to babulenie. Albo bym ograniczył ten komunikat do
objętości by mieścił się na ekranie, pozbawiając go p... o szopenie w
stylu jeśli błąd wystapił pierwszy raz, bla bla bla, albo... np.
zmniejszył czcionkę, wielką, jak dla niedowidzącego z wadą wzroku
powyżej 20 dioptrii... Tak, aby cały komunikat, wraz z babuleniami,
zmieścił sie na ekranie...

Brzydko wygląda i głupio się czuję, gdy połowa jest obcięta.

Czy da się coś z tym zrobić? :)
Nie jest to konieczne i rzeźbić w g... nie będę. Miło by było, aby wzrok
nie musiał jednak domyślać sie reszty.

--
LH
Alitalia wyłudza: