Vista - domyslna przegladarka

Autor: Mik <_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 19:49:34 MET DST

Probuje ustawic Opere jako domyslna przegladarke, ale cos to nie chce
dzialac jak powinno. Jak klikam w linka to zazwyczaj strone otwiera IE,
tylko w nielicznych przypadkach Opera i zawsze w tej samej (aktualnie
aktywnej) zakladce.

W przypadku IE w panelu sterowania (Default Programs) mam nastepujace
opcje do wyboru:
Extensions:
  .htm
  .html
  .mht
  .mhtml
  .url

Protocols:
  FTP
  HTTP
  HTTPS

Start Menu:
  Internet link

W przypadku Opery brakuje opcji .url, .mht i .mhtml, wszystkie pozostale
mam zaznaczone.

Probowalem uaktualnic Opere, ale teraz w ogole zniknela z tego menu.
Jak mam ja dodac spowrotem i jak uczynic ja naprawde domyslna przegladarka?

--
Pozdrawiam, Mik