problem z drukarka sieciowa?

Autor: Jarek <jarekpc_at_vp.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 17:00:34 MET DST

Witam

Mam siec 2 kompy tzn laptop i pc(udostepniona drukarka jako sieciowa) i w
laptopie chcialbym ja zainstalowac.Instaluje ja i dziala ale zauwazylem ze
po wylaczenie i po ponownym uruchomieniu laptopa w katalogu drukarki pojawia
sie komunikat polacznie nieudane i musze znowu wpisac w uruchom \\nazwekompa
potem wybrac drukarke i juz dziala ale do nastepnego podlaczenia. Probowalem
zamapowac dysk tego kompa z drukarka aby przy podlaczenie polaczenie byly
lecz to nic nie poprawilo. Siec dziala dobrze kompy sie widza caly czas
pingowanie chodzi oki(bez strat).Systemy to xp.

Pozdrawiam
Jarek