Vista i harmonogram zadań

Autor: enzo <brak_at_adresu.qpl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 20:34:24 MET DST

Utworzyłem zadanie w harmonogramie zadań. Jeśli w jego właściwościach
ustawię, że ma być urchamiane niezależnie od tego czy użytkownik jest
zalogowany i je zapiszę, oraz podam prawidłowego użytkownika i hasło (
użytkownik należy do grupy Administratorzy ) to zadanie się nie uruchamia.
Nawet ręczne uruchomienie tego zadania nie powoduje wykonania. Jeśli zmienię
jego sposób uruchomienia na ''tylko wtedy gdy użytkownik jest zalogowany ''
to działa prawidłowo. O co chodzi ? Mnie zależy na wariancie nr 1

--
enzo