Re: jaki system

Autor: jacek <jamu75_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 17:41:13 MET DST

problem mój polega na tym że mam kilka komputerów z wymontowanymi dyskami ,
i ktoś mi pomieszał te dyski. komputery sa rożne sprzętowo i boje sie tego
że jak zaczne je losow podpinać to rozsypie systemy zainstalowane na dyskach
a tego bym nie chciał. Chcę podpiać dysk do innego kompa i jakimś programem
przeskanowac go dzięki temu bede wiedział który dysk do jakiego kompa i
uniknę przez to dużo pracy.i na tym polega mój problem.

pozdrawiam

Użytkownik "staszek" <staszek666@gmail.com> napisał w wiadomości
On 27 Sie, 14:00, "jacek" <jam...@wp.pl> wrote:
> mam dysk a na nim nagrany system operacyjny. nie chce go kasować. jak mogę
> sprawdzić jaki to jest system operacyjny (prawdopodobnie windows xp home
> lub
> pro) . jaki klucz i numer. tak bym mógł dopasowac do własciwego kompa.
> --
>
> Pozdrawiam
> Jacek

twoje pytanie jest troche nie precyzyjne bo jezeli masz na dysku
zainstalowany system to moze on dzialac z innym kompem pod warunkiem
ze chipset pyty gownej jest taki sam np via lub intel lub nforce lub
sis jesli podlaczusz taki dysk do kompa i wyskoczy niebieski ekran
tzn. ze nie trafiles ze zgodnoscia wlasnie chipsetu.
 jezeli chcesz sprawdzic wersje oraz jaki sp. jest zainstalowany to
niestety musisz odpalic ten dysk z systemem na kompie i uruchamiasz z
wiersza polecen msinfo32 co do klucza powinien byc na naklejce z
licencja na obudowie kompka :) lub sa programy do sprawdzania kluczy
na googlach poszukaj