Jak zapisać skrót do strony WWW z IE7 do dowolengo katalogu w kompie

Autor: Adam Kowalski <akowalski_at_janpol.com.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 15:28:47 MET DST

Witam,
Chcę stworzyć katalog ze skrótami do stron internetowych poza
ulubionymi. W związku z tym mam takie pytanie, czy jest możliwe
zapisywanie z poziomu IE7 skrótów do aktualnie otwartych stron w
dowolnym miejscu np. na katalogu sieciowym. Ja tylko widzę możliwość
zapisania w ulubionych względnie na pulpicie
Adam