Jak zainstalować mysz na PS2

Autor: soney <soneyWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 12:06:16 MET DST

Witam
Mam taki problem do tej pory używałem mysz na USB i postanowiłem podłączyć mysz
na PS2 ale niestety po podłączeniu myszy na PS2 mysz w ogóle nie odpowiada, mało
tego nawet system (Windows XP Pro) nie wykrywa myszy na PS2. Ktoś mi powiedział
że to prawdopodobnie dlatego że jak był reinstalowany system to używałem myszy
na USB i po prostu nie zostały zainstalowane sterowniki do PS2. Czy można to
jakoś naprawić?
Jak mogę w takiej sytuacji zainstalować mysz na PS2?

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Soney