Nie uruchamia się tryb awaryjny, normalny tak

Autor: fantomasz <fantomasz_at_pocztaBEZTEGO.fm>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 00:12:25 MET DST

Witam,
z czymś takim dotąd się nie spotkałem.
Mój system (XP Home SP2 regularnie update'owany) startuje normalnie,
ale po wciśnięciu przy starcie F8 pojawiają się jak należy opcje, po
wyborze "trybu awaryjnego" (czy jego dwóch podmian - z siecią i CD)
komputer po chwili się restartuje i dochodzi do momentu w którym Windows
przeprasza, że nie wystartował i proponuje "Uruchom system Windows
normalnie", co też się dzieje. Windows pracuje bezproblemowo.
jak zatem uruchomic komputer w trybie awaryjnym?
Inny, podobny, drobiazg.
Po uruchomieniu z bootowalnej płyty lub dyskietki z DOS-em nie mogę wywołać
pliku exe, dokładniej C:\ghost\ghost.exe, zamiast pożądanego Ghosta pojawia
się komunikat rozpoczynający sie od słów "Double Fault at..." (reszty nie
spisałem, wiem źle zrobiłem - jeśli to konieczne, spiszę).

W taki oto sposób nie mogę zrobić sobie obrazu partycji systemowej.
A bardzo chciałbym
Pomożecie?
Pozdrawiam
f.
Konfiguracja komputera: Duron 1200, Soltek SL-75KAV, 2x256 MB RAM, 2xHDD
Caviar (160 GB master, 80 GB slave), 2xCD-Rom LG GCC4120B
(slave), LiteOn SOHW 1673S (master), GeForce2 MX 200, karta sieciowa
Realtek, modem Sagem F@st 800

--
Crosspost: pl.comp.os.ms-windowsxp