Niebieski ekran po rollupie-1

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 15:43:35 MET DST

Podkusiło mnie i zainstalowałem na stabilnie działającym Win2000EN z SP4
"Rollup-1 po SP4"
Niestety w swej bezmyslności nie zrobiłem back'upu systemu
(jeszcze nigdy nie miałem problemów po zainstalowaniu jakichkolwiek
poprawek)

No i system po restarcie nie wstał. Pojawia się "blue screen" już po
logo startowym w kilka chwil po przejściu ekranu w tryb graficzny.

Start systemu w trybie awaryjnym lub tylko VGA niczego nie zmienia.

Mogę dostać się do zawartości dysku z innego systemu.
Czy można jakoś przywrócić stan sprzed instalacji "rollup'u"?
W trakcie jego instalacji powstał oczywiście w katalogu systemowym
folder archiwum starych plików.

A może inaczej mozna spowodować start systemu w "starej" wersji?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie... no i na następny raz zrobię backup.