Re: HKey

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 19:31:57 MET DST

In news:fan054$m2o$1@news.onet.pl,
*yaro* <ptica27@poczta.onet.pl> typed:
> Czy wie ktos co siedzi w
> HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Internet Settings\ZoneMap\Domains\
> ?
>
> Mam tam mase smieci i nie wiem z czym to sie wiaze. Moze z cache Internet
> Explorera?... choc po kluczu nie wyglada zeby szlo od IE.
> Mozna wywalic, czy jest lepszy sposób na zrobienie z tym porzadku?
> yaro

Sa to zapisy witryn z ograniczeniami i adresy zaufane
itp..
*Witryny z ograniczeniami* maja wartosc DWORD np.http=4
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\ZoneMap\Domains\adres.pl
wartosc DWORD "http" = 4
Natomaist *witryny zaufane* maja wartosc DWORD np.https= 2
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\ZoneMap\Domains\adres.pl
wartosc DWORD "https" = 2
Wiec, moze skasowac wszystkie z d. wartosciami 2 i 4, jesli sa podejrzane.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy