Problem z wirtualną pamięcia

Autor: Red|Storm <aaaabbbb_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 14:24:04 MET DST

Witam,

     mam następujący problem w miarę czasu jaki upływa od uruchomienia
systemu(WinXP) zwiększa mi się zużycie pamięci wirtualnej chociaż
pamięci fizycznej nie co może być tego przyczyną w chwili pisania tego
postu sytuacja wygląda następująco. Pam. zadeklarowana 1155M/2278M a
dostępne jest 513304(KB) pamięci fizycznej i wraz z czasem zadeklarowana
pamięć rośnie, powiększa się plik wymiany a nakońcu musze uruchomić
ponownie komputer bo tak wolno wszystko chodzi ze juz sie pracować nie da

pozdrawiam