Re: Windows XP na dysku przez mostek USB

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 14:21:19 MET DST

Użytkownik "procop" <procop@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fajsei$na3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Sprzet dziala bez problemow, po zainstalowaniu Windows XP na dysku
> system sie bootuje, ale uruchamia sie bardzo powoli i zaraz po boot
> screenie wywala niebieski ekran ze standardowym kominukatek, aby

Nie ma czegoś takiego, jak standardowy komunikat. Komunikat, to numer
błędu, jego opis. A to, o czym piszesz, to tylko kosmetyczny dodatek.

> sprawdzic czy na dysku nie ma bledow lub odlaczyc nowo podlaczony
> sprzet. Czy ktos ma pomysl jak rozwiazac ten problem? Probowalem z

Bez większej ilości informacji o twoim sprzęcie, to raczej nie bardzo
możemy pomoc.

Ważne są, kolejność brania przez BIOS sprzętu do odpalania, włączenie
odpowiednich opcji i portów, dodany kontroler może mieć swój BIOS,
powłączać co trzeba..., przy błędzie numer komunikatu (i jego opis), a
także w pewnych przypadkach podawana także nazwa pliku. I różne inne,
nie sposób przytoczyć wszystkiego.
Inaczej Twoje pytanie brzmi "Mój samochód nie jeździ, co mam robić".
Moze ktoś, kto odpowie, akurat trafi. Ale też może nie trafić. Dlatego
sprecyzuj zapytanie. Jak to zrobić - kompendium wiedzy masz tu:
http://rtfm.killfile.pl.

Daj odpowiedzi na pytania - czy płyta przy starcie melduje konflikt
zasobów? (jeśli, to jaki) Czy odpowiedni wpis w BOOT.INI wskazuje na
właściwą partycję? Jaki jest numer błędu? (A nie tylko lakoniczna info,
że w ogóle jakiś błąd występuje) Czy jeśli kontroler ma swój BIOS, to ma
powłączane co trzeba? etc...

--
LH
ICE może uratować życie: