Re: Vista i regulacja glosnosci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 10:49:55 MET DST

Dnia 23-08-2007 o 00:01:44 Sławomir Stępniak <slaw1step@poczta1.1onet.pl>
napisał(a):

> A co by było, gdyby przypadkiem [1] Jasko miał Vistę 64bit [2]?
> [1] Albo i nie przypadkiem
> http://groups.google.pl/ --> jasko bartnik canon vista
> czasami warto sprawdzić w Google ;-) i po sprawie
> [2] na wyżej wymienionej stronie canona, po submit tylko V32

Przerzucilem sie na 32 bity akurat, na 64 juz prawie nic nie dzialalo :)
Swego czasu Canon napisal, ze nie ma zamiaru pisac sterownikow pod Vista
dla starych skanerow. Ale sciagnalem ze strony producenta wersje dla
Vista, zainstalowalem... i absolutnie nic sie nie stalo. Po ktorejs latce
systemu niespodziewanie zaczelo dzialac.

Bardziej fascynujaca jest sprawa z drukarka, bo producent oraz MS
zapewniaja, ze sprzet wspolpracuje z tym systemem. Nie wspomnieli tylko
jak go trzeba zainstalowac, bo standardowe sterowniki nie dzialaja.

Dodatkowa refleksja - dlaczego tak duzo aktualizacji sie nie udaje w tym
systemie? Calkiem sporo u mnie ma "failed".

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.