Re: Meczaca aktywacja WinXP Home OEM

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 01:52:42 MET DST

On 20 Sie, 14:33, Rados aw Sokó <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Wr cz przeciwnie, pocz tkuj cy powinien u ywa co dosta
> i nie grzeba .
>
> Warunki licencji s jakie s i musisz si do nich dostosowa ,
> a nie przekombinowywa .

No dobra. Wska mi, prosz , miejsce na BOX-ie z p yt instalacyjn
Windows XP Professional w rodku, gdzie jest napisane, e po 25
aktywacjach online konieczne bedzie aktywowanie systemu przez telefon.
25-ciu, bo tak twierdzi MS - ja twierdz , e aktywacje online
przesta y dzia a du o wcze niej.
Uprzejmie przypominam, e u ycie produktu oznacza przyj cie warunków
licencji... No tak, wkopa em si - informacja o tym (limit aktywacji
online) znajduje si wewn trz pude ka!!! Szkoda tylko, e nie mog
takiej informacji znale . A i pracownicy MS jako dziwnie milcz na
ten temat...

> Mo esz te zawsze u y Linuksa...

Niestety, nie zawsze :(

Pozdrawiam, Maciek.