Sterowniki IRDY do Toshiba Satellite PRO 4300

Autor: <marcin2you_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 22:07:35 MET DST

Witam,
Udało mi się na tym komputerze zainstalować Windows Xp Mini jako
uproszczona wersja dziala bardzo szybko i sprawnie na tym laptopie z
Celeronem 600 128 mb ram, Savage IX 8mb, i kartą Wifi na Pc Card Bus.
Śmiga siec bezprzewodowa, po wgraniu sterownika od Savage a dzialaja
takze filmy wszelkiej masci i gry w rodzaju NFS Porsche Pendrive
zewnetrzna nagrywarka naprawde super. Jedyny problem dotyczy
fabrycznej Irdy do której nie mogę znaleźdź sterownika a system z
racji tego ze jest okrojony sam jej nie wykrywa. kogos kto mial
podobny problem lub dysponuje tym sterownikiem lub linkiem do niego
prosze o pomoc. Ogolnie polecam Mini do tego lapka dla tych ktorzy sie
nie odwazyli moge przeslac sterowniki grafiki ktorych takze brak w
standardzie.

Pozdrawiam.
M..

marcin2you@gmail.com