Vista i regulacja glosnosci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 13:38:14 MET DST

Witam.

Raz na jakis czas daje szanse Viscie ale ciagle napotykam na nowe
problemy. Udalo juz sie przezwyciezyc problem z drukarka HP LaserJet 1012
(ktora podobno jest wspierana przez Viste... trzeba zainstalowac HP 1015,
upgradowac do 1012, system sie wysypie, po restarcie beda dwie drukarki w
systemie, wylaczyc 1015 i zostawic 1012), udalo sie tez ze skanerem
Canoscan 3200F (podzialalo zainstalowanie sterownikow w trybie zgodnosci z
XP+SP2). Nadeszla pora na "drobnostke":

gdzie tu jest jakas normalna regulacja glosnosci? Mam podlaczone
"urzadzenie" pod line in w karcie dzwiekowej. Moge jedynie regulowac
glosnoscia nagrywania. Jako urzadzenia typu playback mam "speakers" i
wylaczone "internal aux jack". Po jakiejs latce z WinUpd. urzadzenie sie
"odmutowalo" i jest na pelnej glosnosci.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.