Re: laptop + tuner tv pcmcia - problem

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 19:58:49 MET DST

DanielR napisał(a):

> witam
> mam laptopa: A6F 15,4 A6F-AP087 T2250 1.73/80/512/DVDRW
> zakupiłem do niego kartę TV na pcmcia: AverMedia AverTV Cardbus plus pro

Jeśli piszesz o E501 na PCMCIA to mam tę samą kartę. Nie mam najmniejszego
problemu z korzystaniem z niej na dwóch laptopach. Jeden z nich to Acer z
Turionem z drugi to HP z CoreDuo

> zainstalowalem wg instrukcji - bez problemu

Dokładnie

> podlaczylem kablowke
> zaczalem wyszukiwac programy
> karta znalazla ponad 100 kanalow, ale migal jedynie czarny obraz,
> brak obrazu tv i dzwieku.

Ustawiłeś właściwie opcje?

Źródło video: TV i zaznaczasz "antena"
Standard Video: Pal-DK
Kraj: Polska (PAL-D/K)

a potem dajesz skanowanie wszystkich częstotliwości. Moduł skanowania
kanałów (ten standardowy) moim zdaniem nie jest zbyt szczęśliwy i nie
znajduje wszystkich kanałów

> z tego co sie doczytalem w instrukcji to ta karta wyszukuje soie kanalow po
> znanych czestatliwosciach

Możliwe

> takze gdy odlacze antene tez znajduje w ten sam sposob.

W jaki sposób Ci może znajdować jak nie masz anteny podłączonej?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098