Re: [XP] standardowa ikona folderu

Autor: tomasz:) <NO_SPAM_at_please.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 15:54:41 MET DST

hmm... nie do końca... (tzn pliku z dllcache rzeczywiscie nie usunalem,
(system zaproponowal mi przywzorcenie zmodyfikowanego pliku co
anulowałem), poza tym:

Nowe ikony folderów widoczne sa np. w niektorych listach rozwijanych.
zmianie ulegly tez foldery w menu start (program groups to sie chyba
nazywa...) - czyli zmiany sa, tylko nie moge zmienic ikon folderow w
eksploratorze

(probowalem to robic na maszynie wirtualnej, bo restorator to shareware
i costam zostawia (w menu kontekstowym itp), ale to chyba nie powinno
miec znaczenia...)

z drugiej strony do tej podmiany ikon podchodze juz bardziej
ambicjonalnie - poczatkowo gore braly bardziej wzgledy wizualne (wyglad
nie mnial wiekszego znaczenia, ale jak sie zaczalem "bawic" to troche to
mniew wciagnelo... teraz mam wszystko w ciemnej tonacji... oprocz
folderow w eksploratorze:)