Re: Meczaca aktywacja WinXP Home OEM

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 17:01:38 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Z efektami jak wyżej.

To nie tyle efekty, co skutki uboczne.

>Problemy z aktywacją, ciągłe reinstalacje,
>brak możliwości normalnego wykorzystania komputera. Jak ktoś
>jest w wieku szkolnym i ma dużo czasu, to jego sprawa, ale
>normalny użytkownik potrzebujący komputera do pracy a uczący
>się na nim metodą prób i błędów jest, delikatnie mówiąc, bardzo
>nierozsądny.

Przecież nie napisałem, że uczy się tylko tą metodą. Ale czasami trzeba
się przekonać na własnej dupie, żeby czegoś unikać w przyszłości.
(Zresztą, normalny człowiek by do tego jakieś VMware postawił)

>EOT, takie jest moje zdanie i nie ma co z nim dyskutować
>bo go nie zmienię :)

A moje zdanie jest najmojsze! O!

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Aktywna klawiatura