instalacja programu na partycji startowej

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 13:27:24 MET DST

Próba instalacji dwóch programów, do szyfrowania dysku z systemem
operacyjnym, na partycji startowej nie powiodła się. W ostatniej fazie
instalacji pokazuje się nieobsłużony błąd i program zostaje zamknięty.
Nie mam blokady w biosie zapisu do boot sektora, wyłączyłem też
antywirus. Czy są w windows xp jakieś nowe zabezpieczenia które blokują
taką instalację i zawieszają te programy?