Drukarki w Viscie - POOOOOOMOOOCYYY!!!

Autor: Michal-Mikas <mikas1WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 21:05:22 MET DST

Witam forumowiczów,
Piszę z wielkim bolem, bo myślałem, że mogę wszystko ze swoim komouterem (he
he). Kupiłem laptopa z Vistą i zaczęły się moje problemy. Juz zaczalem sie
przywyczajać do nowego inerfejsu a tu.....Dupa z drukarkami...
Mam starą, ale dobrą i tanią w eksploatacji Kyocerę FS-1010 i Lexmarka all-in-
one X6170.
Mam dwa komunikaty- ze się sub system spooler app zepsuł a jak to naprawiłem,
to mam error 0x00000002.

No i teraz zwracam sie do was, bo wszyscy mają w D..E faceta cxo kupił
laptopa - w HP mówią, żebym sobie poszedł do producenta drukarek - u
producenta drukarek - żebym spadał, bo microsoft jest odpowiedzialny za
kompatybilność - w microsofcie - zebym spadał, bo to HP jest odpowiedzialny za
wsparcie do windozy oem.

Mam więc problem - proszę o POMOC- mam kupić nowe drukarki? Czekać na SP1?

CO ROBIC?????????

Przepraszam, że to takie długie, ale mam frustrację wielką......

Acha - problem nie jest tylko na jednym kompie - kupiłem lapa narzeczonej i
też nie działa te same błędy. Acha - sterowniki sciągnięte do visty ze stron
producentów.

Ppozdrowienia dla wszystkich.
Misiek.