Odmowa dostepu do dysku D:

Autor: <vagsters_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 13:53:37 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem. Dzis gdy wlaczylem komputer kliknelem na "Moj
komputer" a potem
na dysk "D" wyskoczyl m komunikat "Odmowa dostepu". Gdy kliknelem na
tym dysku prawym klawiszem
myszy pierwszą z opcji do wybrania okazalo sie byc nie "Otworz" tylko
"Open(0)". Dopiero gdy wybieram
"Otworz" wchodzi mi na dysk "D". Jest to strasznie upierdliwe... W
dodatku dodam ze wczesnie walczylem troche z wirusami ale teraz moj
koputer wydaje sie byc czysty... Jak widac nie do konca....
Prosze o pomoc