Re: bootowalny pendrive z windows XP

Autor: umpacha <umpacha_at_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 23:51:02 MET DST

Jasko Bartnik wrote:

> Tak jak sa emulatory cd/dvd tak samo sa tez i emulatory fdd. Uzyj czegos
> takiego. Virtual Floppy Drive dla przykladu.

Pół dnia szukam, i raczej nie znalazłem szcześliwego opisu udanego,
że ktoś opisuje, iż to zrobił, ściągnołem już ze strony microsoftu
instalatora który generuje 6 dyskietek FDD, na kilkunastu stronach
ludzie opisuja w ten sam sposób, jakby jeden od 2 przepisywał
i finał jest taki że "czekaj co będzie"
zastanawiam sie jak "umieścić pliki z C: na pena zwykłe kopiowanie?
czy trzeba zmienic cos w boot.ini?

temat wydawał mi sie powszechny ale tak naprawdę chyba nikt jeszcze tego
nie zrobił, lub nie chwali sie tym zbytnio na zadnej stronie.

Albo tez ja źle szukam