Re: niebieski ekran - problem z ntfs.sys

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 17:07:33 MET DST

*yaro* pisze:

> Problem jak w temacie. Windows nie uruchamia sie (XPpro). Czy uzycie dysku
> naprawczego, który dostalem z laptopem nie wykasuje mi wszystkich danych z
> folderu Moje Dokumenty?

Przeczytaj dokumentację dołączoną do komputera. Prawdopodobieństwo, że
użycie dysku naprawczego po prostu usunie wszystkie obecne w systemie
partycje i w to miejsce "wstawi" jedną z systemem jest spore :). Wielu
OEMów daje tak właśnie działające płyty recovery, choć nie wszyscy. I to
właśnie musisz sprawdzić aby nie ryzykować utraty danych.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]