Re: jeden CPU w Task Managerze (Pentium4 HT) ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 13:59:12 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:fa18e8$ppc$1@polsl.pl...

> Ale wyłączenie HT wcale nie jest "złe". HT czasem pogarsza
> wydajność, a zazwyczaj nie robi żadnej różnicy.

Ja stwierdzam plus - powiesi się aplikacja żrąc 100 % mocy, to zmemła
tylko swój wątek. Spokojnie i płynnie ubijam ją.
Wzrost wydajności faktycznie prawie żaden... ale luksus płynności...
przynajmniej u mnie płynnie chodzi. No, różnie, ale zwykle płynnie.

> Że co? Przecież z tego to *wcale* nie wynika.
>
> Na pewno jest to procesor z HT?

Oj, nie wiem, czy takie niskie zegary były z HT.
Może jeszcze w menedzerze urzadzeń trzeba by grzebnąć, czy komputer nie
jest "jednoprocesorowy komputer PC" czy jakoÅ› tak.
Z HALem mało kiedyś nie musiałem reinstalować, jak pogrzebałem...

--
LH
ICE może uratować życie: