Re: jeden CPU w Task Managerze (Pentium4 HT) ?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:19:33 MET DST

> Najwyrazniej. Albo wylaczone w BIOSie, albo system zainsta-
> lowany bez obslugi wieloprocesorowosci.

fakt - nie sprawdzilem BIOS-a, ale to komp gotowiec z HP
wiec nie powinno to byc zle ustawione (ale jeszcze sprawdze)
co do systemu (XP ver2002 SP2) - to dlaczego w okienku
System Properties pokazuje Pentium(R) 4 CPU 2.8 GHz
2.79 GHz ?? Najwyrazniej orientuje sie ze ma 2 watki (2 zegary)
No ale nie jestem fachowcem, w zwiazku z tym zapytam jeszcze
czy jesli system byl zainstalowany bez obslugi wieloprocerowosci
to jedyna szansa na HT to ponowna instalacja WinXP ?

Zz