Re: To nie komputer mam zepsuty :))

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 14:18:01 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:f9uejk$1811$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:46c052a8@news.home.net.pl...

> Samobójca... ;)

Spoko, szanuję prąd i wiem, co zdziałać, aby mi nie dał z buta (1). Ale
i tak się zdarzyło kilka razy, że prąd uznał, że szacunku było za mało
:)) Głównie przy naprawie urządzeń elektonicznych z lampami... Raz mi
sie zdarzyło, ze zobaczyłem lekki błysk - prąd mi od ręki do ręki
popłynął, ale nic się nie stało. Ogólnie staram się uważać, a jeśli cos
jest ryzykownego, aby prąd w najgorszym razie popłynął przez kawałek
ręki, a nie przez całe ciało.
Hm... w sumie można powiedzieć - samobójca :))
Jak ci zapewne, to są autentyczne zdjęcia:
http://pl.youtube.com/watch?v=yC8qBKzj8Go

> E, tam - lepszy UPS... :)

Mam w planie, ale kasy mało.
Poza tym, od zastosowania UPSa zły styk nie zniknie... A tylko
automatyka wariować będzie.
W energetyce zły styk, czy np. brud na izolatorze, albo zwarcie to
ryzyko awarii, skonczyć moze się czymś takim:
http://pl.youtube.com/watch?v=YDYTdpLV0DY
http://pl.youtube.com/watch?v=WkDCS8xeobg

Dźwięk jest od łuku elektrycznego.

(1) Spotykają się dwaj qmple, jeden jest posiniaczony, poobijany...
- Co ci się stało?
- Prąd mnie kopnął.
- Ale jak prąd kopnie, to nie ma aż takich sladów.
- Wiesz... oddałem mu...

--
LH
ICE może uratować życie: